سيستم گرمايش گلخانه- سيستم سرمايش گلخانه

شركت گلخانه سازي گل سبزميثاق شركت گلخانه ساز گل سبز ميثاق با 23 سال تجربه دومين شركت گلخانه ساز ايراني با تائيده سازمان جهاني فائو است كه از سال 1372در زمينه طراحي گلخانه,ساخت گلخانه ,فروش تجهيزات گلخانه خدمتكار عرصه كشاورزي كشور است. شركت گلخانه سازي گل سبز ميثاق جز اولين شركتهاي ايراني سازنده گلخانه و صادركننده گلخانه به خارج از كشور از سال 1380 است كشور هاي مثل امارات,تركمنستان,قزاقستان و عراق كه اجراي گلخانه طرح فائو وگلخانه طرح اسپانياي را حتي به فراتر از قاره آسياه رسانده است .

سيستم گرمايش گلخانه- سيستم سرمايش گلخانه

سيستم گرمايش و سرمايش      

سيستم گرمايشي

هيتر هواي گرم گلخانه
يكي از بهترين وسيله ها براي گرمايش گلخانه ها و مرغداري ها و سالن هاي پرورش قارچ خوراكي همچنين فضاهاي صنعتي و ورزشي بخاري صنعتي همان هيتر ميباشد.
سيستم خنك كننده ((پد و فن))
اين سيستم تشكيل شده از يك فريم فلزي از جنس ورق گالوانيزه كه در قسمت هوا ده سالن مرغداري و گلخانه نصب مي شود دراين سيستم از پد سلولوزي مرغوب به ضخامت ۱۰ سانتيمتر به ارتفاع ۱٫۵متر استفاده شده است .
نحوه عملكرد : پدهاي نصب شده توسط سيستم آبريز خيس شده و با روشن كردن فن هاي اگزوست ((فن۱۴۰*۱۴۰)) انتهاي سالن هوا از بين پدها رد شده و سالن مربوطه را به صورت كاملا يكدست خنك مي گرداند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.