ساخت گلخانه هيدروپونيك كل سبز ميثاق

شركت گلخانه سازي گل سبزميثاق شركت گلخانه ساز گل سبز ميثاق با 23 سال تجربه دومين شركت گلخانه ساز ايراني با تائيده سازمان جهاني فائو است كه از سال 1372در زمينه طراحي گلخانه,ساخت گلخانه ,فروش تجهيزات گلخانه خدمتكار عرصه كشاورزي كشور است. شركت گلخانه سازي گل سبز ميثاق جز اولين شركتهاي ايراني سازنده گلخانه و صادركننده گلخانه به خارج از كشور از سال 1380 است كشور هاي مثل امارات,تركمنستان,قزاقستان و عراق كه اجراي گلخانه طرح فائو وگلخانه طرح اسپانياي را حتي به فراتر از قاره آسياه رسانده است .

ساخت گلخانه هيدروپونيك كل سبز ميثاق

ساخت گلخانه هيدروپونيك شركت گل سبز ميثاق

گلخانه هيدروپونيك چه گلخانه اي است.

 گلخانه اي كه در آن كشت بدون خاك و در آب انجام مي شود، به آن كشت هيدروپونيك يا آبكشت گفته مي شود . متخصصان در اين نوع كشت نيازهاي غذايي گياه هان را اندازه گيري و تعيين مي كنند و به جاي خاك ، عناصر مورد نياز  گياه توسط مواد نگهدارنده بي‌اثر مانند پرليت را به آبي كه به گياه مي دهند اضافه مي كنند

 

ساخت گلخانه را با شركت گلخانه سازي گل سبز ميثاق تجربه نماييد گل سبز ميثاق  ارائه دهنده مناسبترين قيمت ساخت گلخانه در كشوراست.

بستر كشت هيدروپونيك چگونه است .

 معمولا براي جلوگيري از ورود نور خورشيد و نيز جلوگيري از رشد خزه در محيط ريشه كه از تمام جهات محصورند و فقط در قسمت قرار گيري گياه باز هستند ، از مواد كدر استفاده مي كنند. براي اين كار مي توان از موادي مانند : لوله‌هاي پليكا، كيسه‌هاي نايلوني سياه رنگ گروبك مانند آن ، استفاده كرد.

 

انواع كشت هيدروپونيك از نظر شركت گلخانه ساز گل سبز ميثاق چيست .

 

در گلخانه هيدروپونيك كشت به صورت‌هاي گوناگوني اعمال مي‌شود .

در ساده ‌ترين و قديمي‌ ترين روش كشت هيدروپونيك گياهان را در بسترهاي از جنس كاه كشت مي كرند و مواد غذايي را در اختيار گياهان كشت شده دراين بسترها قرار داده مي شود . روش‌هاي جديد تري نيز بكار برده مي‌شود مانند روش NFT كه در آن مواد غذايي بصورت يك لايهٔ نازك در اختيار گياه قرار مي‌گيرد.

 

چند سيستم تغذيه گياهان در ساخت گلخانه هيدروپونيك وجود دارد.

دو سيستم :

 

سيستم بازهيدروپونيك

در اين سيستم عناصر شيميايي اي (ماكرو و ميكرو) كه گياه به آنها نيازمند مي باشند ، فقط يك بار در دسترس گياه قرار مي‌گيرد و بعد از استفاده ، از پايين بسترهاي كشت به وسيله منافذي كه از قبل در زير بسترها تعبيه شده ، خارج مي‌شود.

سيستم بسته هيدروپونيك

در اين سيستم مواد غذايي محلول در آب بيشتر از يك باراستفاده مي‌شوند. براي جلوگيري از افت كيفيت محلول غذايي در سيستم بسته، بايد دائما به وسيله دستگاه‌هاي كنترل كيفيت، عناصر مورد نياز گياهان اندازه گيري شود و آن قسمت از عناصر شيميايي محلول در آب جاري در محدوده ريشه گياهان، كه جذب ريشه شده‌اند و محلول ديگر آنها را با خود ندارد، به محلول، اضافه شوند.

مزاياي كشت هيدروپونيك در گلخانه هاي  چيست .

 

در كشت هيدروپونيك نيازي به شخم و آبياري نمي باشد و مصرف آب به صورت قابل ملاحظه اي كاهش مي يابد .

همچنين ضد عفوني كردن محيط رشد بسيار ساده و كم هزينه است. زيرا محلول غذايي كه به صورت مايع ميباشد را به راحتي مي‌توان كنترل كرد. همچنين در جايي كه خاك مناسب ندارد و يا دچار بعضي بيماري‌ها است قابل كشت مي‌باشد. كنترل شرايط محيطي از جمله نور ٫ دما ٫ رطوبت ٫ و تركيب هوا بسيار ساده تر است.

بنابراين شركت سازنده گلخانه   گل سبز ميثاق  به شما پيشنهاد مي كند ساخت گلخانه و احداث گلخانه هيدروپونيك خود را به آن ها سپرده تا از يك گلخانه با كيفيت و مناسب بهره مند شويد.

قيمت ساخت گلخانه هيدروپونيك چقدر است.

 

با توجه به نوع موادي كه در ساخت يك گلخانه مورد استفاده قرار مي گيرد ، هزينه آن متفاوت خواهد بود.

گلخانه اي كه با پوشش شيشه اي و قاب فلزي ساخته شده باشد ، معمولا بيشترين هزينه را دارا مي باشد.

پوشش هاي ديگري مانند : گلخانه پلي كربنات ،گلخانه  نايلوني    داراي هزينه متوسطي هستند .

لازم به ذكر است كه تجهيزات حرارتي و تهويه نيز هزينه اي با توجه به سازه  گلخانه و اندازه آن دارند.

لذا براي استعلام قيمت ساخت گلخانه مورد نظر خود با مشاوران شركت گل سبز ميثاق تماس حاصل نماييد و پاسخ سوالات خود را به طور دقيق و كامل دريافت كنيد .

تماس با ما گلخانه 

آدرس : تهران – بلوار كشاورز – بين خيابان جمالزاده شمالي و كارگر شمالي – پلاك ۳۴۲ – طبقه ۳ – واحد ۱۲ 

تلفن:۶۶۵۶۵۰۶۰-۰۲۱ 

۰۲۱-۶۶۹۰۶۲۱۲:تلفكس 

همراه: ۰۹۱۲۵۷۵۳۸۴۱-۰۹۱۲۱۹۵۲۰۶۷ 

تلگرام :۰۹۱۲۵۷۵۳۸۴۱

وبسايت ها :

www.golesabzemisagh.com

www.golesabzemisagh.ir

www.golkhanesazco.ir

ايميل ها 

info@golesabzemisagh.com

info@golkhanesazco.ir

golesabzemisagh@gmail.com

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.